Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@berrasneakers.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@berrasneakers.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kom langs!

Wil jij je sneakers eerst liever in het echt zien voordat je ze aanschaft? Of wil je ze toch even passen voor de zekerheid? Dat kan! Bij ons kan je op afspraak altijd langs komen, we zijn gevestigd in Haarlem. Een afspraak maken kan via de telefoon of mail, zie 'Contact' voor onze contactgegevens.

Contact